Rabu, 20 Jun 2007

AMARAN DARIPADA DEWA

barang sesiapa yang tidak hadir di "majlis kesyukuran" pada hari Jumaat ini bersamaan 22 hb Jun 2007....sempena menyambut ulangtahun kelahiran putera dewa di bilik "gelapnya".....mereka akan direndam di dalam pasu bunga yang terdapat di dalam bilik gelapnya....

barang sesiapa yang berminat untuk men"join"kan diri mereka dalam kenduri free anjuran dewa ini......sila kemukakan nama di dalam ruangan ButaSeni....biar si BUTA itu menjadi celik sikit....


p/s: khas untuk paranormal: kalau ada blog.....tp x reti menggunakannya....elok tukaq dari PARANORMAL ke PARATAKNORMAL.......ada paham kaaaaaaa.......ehehe...

p/s: kepada Jinggo: di harap anda jangan melibatkan diri di dalam thread ini kerana persengketaan kita berkenaan tudung tin telah pun di selesaikan dengan aman......jangan keruhkan keadaan....wahhahahaa.....amaran daripada Bujang Senang......


AMARAN: Semua dia atas tidak ada kena mengena dengan yang masih bernyawa ataupun yang telah kojol.....hanya sebagai..............................

p/s: apa ingat bapak teater Pulau Pinang saja bulih buat show berlapis......ni aku bagi 8 lapis....
tp ingat.....ini bukan kuih lapis.......ehehehehe.....yang BUTA akan bertambah BUTA......

17 ulasan:

Butaseni@Wan Raja berkata...

sudeehhhh,toya!!hg ingat hg dapat cemerlang sbb hg bagus ka?ada orang kata hg tiap2 hari dok tolong suap boss hg makan,pastu keluaq p beli roti canai kat dia.malam pulak tolong bagi tidur anak dia,pasai tu cemerlang.
buta bukan sebarang buta,
buta datang dari nusantara,
kata jangan sebarang kata,
sekali aku jerit semua bercempera.

Pegawai Khalwat berkata...

Entri budak sekolah.

Mak Su berkata...

Assalamualaikum encik bujangmanis, mak su sesaja singgah kat sini. saya ingat tadi ada announcement lagu terbaru dari dewa, rupanyer kamu punyer announcement ya?

jinggo berkata...

apa ni........

artisticklytouch berkata...

inilah akibatnya kalau mamak kudekang mencuba-cuba menjadi IT haram aku tak paham langsung!

tegezoot berkata...

memang bongkak!

Tanpa Nama berkata...

ala baru belakon 1 produksi dh belagak lebih,sedarla diri 2,lengan mcm perut ikan,pakai singlet konon...p training lg la oii...jgn tanya!!!!!!bila masa pun!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

ellaeehhh! baru pencalunan dah nak buat kenduri satu kampong dodol!kalau menang pelakon tamil ter baik aku tak taulah,pulau pinang cuti umum. - Lanun

Tanpa Nama berkata...

piiiiiiiiiiiiiirah mabok.nate beruk! - Tokey Panggong

Tanpa Nama berkata...

bongkak bongkak bongkak!! - Herry

Tanpa Nama berkata...

aku insaff,tak suka kutuk! - Latt

Tanpa Nama berkata...

huah huah huah! - Veera

Tanpa Nama berkata...

ya blues bujang manis,ada entry hang paling aku setuju sekali 101%,baru belakon 1 produksi?aku rasa lebih kot____WAK

Tanpa Nama berkata...

sapa kata perut hang perut ikan

bujang manis___sapa "tanpa nama" yg tulis ni...

bukan aku....bukan aku....bukan aku....

ni mesti keje hasrul slapstik....

hah hah hah....lekat slapstik la hang.......hahahaha..

hope dpt jumpa before aku pindah nanti bujang manis....

AL-BIMA SAKTI berkata...

salam bujang manis;
aku cuba cari manisnya
tak ketemu jua manisnya.
kucuba gagau manisnya
tak tersentuh jua manisnya
tapi aku caye ekau tetap bujang manis... heh..heee..heeeuuk.

artsoul berkata...

pasaipa...bkk je blog ni..asyik entry niiiiiiii...jaaaaaaa...tidoq tak bngn lagi ka?

artsoul berkata...

alamak silap masuk entry la bro..